FAQ

Покупцям

Обробка замовлення  включає  в себе отримання  і  реєстрацію вхідних замовлень, упаковку і відправлення  вантажу. На отримання  і  реєстрацію вхідних  замовлень  уходить до 1 дня, зазвичай 4-5 годин. На упаковку и відправлення замовлення з нашого складу ще 1 день. На доставку перевізником Нова Пошта необхідно додати ще 1-2 дні.

Терміни доставки залежать від обраного способу доставки и міста, в якому ви знаходитесь. Відправлення, які доставляються службою СГ Маркет, доставляються швидше  посилок, відправлених  іншими способами. Дізнатись точні терміни доставки можна у Вашого персонального менеджера.

Якщо замовленню присвоєний статус «Відправляється» — протягом  24 годин вона буде відправлена. А статус «Відправлено» означає, що посилка передана на  склад  кур`єрської служби. Протягом  24 годин, після цього посилка отримає трек-номер (за виключенням посилок, відправлених в п`ятницю і  вихідні).

Ми завжди прислуховуємось до думки наших клієнтів, щоб зробити сервіс ще краще. Будь-ласка, якщо у вас є зауваження, пропозиції чи побажання, напишіть нам про це на altacomgroup@gmail.com.

У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). Якщо  станеться ця ситуація — просимо повідомити нам за тел.: (073)070-70-75

Наша компанія є платником ПДВ. Під час отримання замовлення юридичним особам у пакеті документів передається видаткова накладна, рахунок-фактура й гарантія.

Оплата готівкою під час отримання товару можлива в усіх населених пунктах на території України. 

Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.

Для приватних осіб:

- паспорт.

Для юридичних осіб та СПД:

- Довіреність, виписана на пред'явника

- копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).

Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства особисто, із засвідченням видаткових накладних круглою печаткою підприємства

Ви можете скасувати замовлення за телефоном 073-070-70-75

У Вас залишаються два документи, які підтверджують нашу з Вами співпрацю: виписаний нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк, або договір (якщо замовлення оплачувалось по безготівковому перерахунку, з ПДВ). Після переказу грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед Вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку Вам привезе кур'єр.

Таким чином, у Вас є документальне підтвердження, яке ви можете використати в суді. Також Ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

Вартість замовлення погоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки й оплати. Також, будуть дійсними ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.

Задати питання